من تا۷روز تاخیر چنتا تست زدم منفی بود،ولی روز ۸تاخیر تست زدم هاله خییییلی کمرنگ انداخت رفتم بتا دادم گفتن منفیه.روز ۱۵ تاخیر رفتم سونو ک ببینم چرا پریود نمیشم گفت ساک بارداری داری.دوباره بتا دادم مثبت بود.الان رفتم بهداشت میگن لقاح دیر گرفته.
مال من ۲۵ بوده الان شده ۲۰روزه حساب کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.