۲ پاسخ

من تا۷روز تاخیر چنتا تست زدم منفی بود،ولی روز ۸تاخیر تست زدم هاله خییییلی کمرنگ انداخت رفتم بتا دادم گفتن منفیه.روز ۱۵ تاخیر رفتم سونو ک ببینم چرا پریود نمیشم گفت ساک بارداری داری.دوباره بتا دادم مثبت بود.الان رفتم بهداشت میگن لقاح دیر گرفته.

مال من ۲۵ بوده الان شده ۲۰روزه حساب کنم

سوال های مرتبط