۵ پاسخ

کولیک و دل‌درد داره پسر منم همینه دل‌درد داره زیر سینه آروم میشه زیاد میخوره از اون طرف بالامیاره

منم بچم سیر نمیشه با شیرم یکسره باید در حال شیر دادن و آروغ گیری هستم دیگه دست ندارم ولی وقتی شیر خشک میدم دوساعت تا ۳ساعت راحت میخوابه

شاید شیرت سنگین نیس که سیر بشه و بخوابه،شیرخشک سنگینتره باعث میشه بچه سیر بشه و بخوابه،پستونک هم شاید دیر بهش دادی که الان نمیگیره،هی چندبار امتحان کن تا بگیره،چون الان ولع مکیدن دارن،گرسنه نباشن هم دوس دارن یه چیزی دهنشون باشه مک بزنن که پستونک برا این وقتا خوبه وقتی خوابید درش بیار

نه عزیزم خاطر شیر نیست حالا کوچیکه یه قطرع شیر هم بخوره سیره توهرچی قدر بدی میخوره دلش درد میکنه یاگوشش شبا گوشش شیرخودت بدوش پنبه بیزار پوشت گوش هاشم وازلین چرپ کن یه شربت اس بهت عکسش میدم بگیر بدی بخوره اون برای نفع دل درد بی قراری نوزادع ازاین شربت بگیر داروخانه هامیده من دوتا گرفتم گذاشتم اصلا شیرخشک ندی یه موقع که گرسنش اس گفته حالا کوچیکه یه قورت هم بخوره سیر میشه چون معدش خیلی کوچیکه

تصویر

مال منم همین بود شیر خشک بده بعدا شیشع رو نمیگیره ها

سوال های مرتبط