ببين من شنيدم كه براى كنترل درد و اسپاسم هاى زايمان خيلى خوبه كه حين زايمان ورود به اب داشته باشى
ولى لحظه ى اخر كه بچه داره مياد نبايد تو اب به دنيا بياد، دقيق علت علمى شو يادم رفته ولى اينجوريه كه پوست و بدن بچه بايد اول با هوا تماس داشته باشه نه اب، واسه همينه كه بعد به دنيا اومدن هم يه چندساعتى بچه رو نميشورن فقط با دستمال تميزش ميكنن
زایمان طبیعی خوبه ولی تاحالا تو آب تجربه نداشتم
وای میگن خیلیی خوبه من اشنامون 5سال پیش تهران زایمان تواب کرده بود میگفت 10 دیقه طول کشیده
اگه گولت نزنن
زن داداش من و با همین حرف و پدر بچه بند ناف میبره و...
بدترین زایمان و داشت هیچ کدومشم انجام نشد
دکترم نبود طرف ماما بود اسمش یادم نیس
منم دوست دارررم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.