نظرتون راجب زایمان طبیعی تو آب چیه؟

۵ پاسخ

ببين من شنيدم كه براى كنترل درد و اسپاسم هاى زايمان خيلى خوبه كه حين زايمان ورود به اب داشته باشى
ولى لحظه ى اخر كه بچه داره مياد نبايد تو اب به دنيا بياد، دقيق علت علمى شو يادم رفته ولى اينجوريه كه پوست و بدن بچه بايد اول با هوا تماس داشته باشه نه اب، واسه همينه كه بعد به دنيا اومدن هم يه چندساعتى بچه رو نميشورن فقط با دستمال تميزش ميكنن

زایمان طبیعی خوبه ولی تاحالا تو آب تجربه نداشتم

وای میگن خیلیی خوبه من اشنامون 5سال پیش تهران زایمان تواب کرده بود میگفت 10 دیقه طول کشیده

اگه گولت نزنن
زن داداش من و با همین حرف و پدر بچه بند ناف میبره و...
بدترین زایمان و داشت هیچ کدومشم انجام نشد
دکترم نبود طرف ماما بود اسمش یادم نیس

منم دوست دارررم

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته بیستم بارداری
مامان پرهام
💙 مامان پرهام 💙 ۷ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته پانزدهم بارداری
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان یاسین💙👶 مامان یاسین💙👶 ۸ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان آپرانیک مامان آپرانیک ۱ ماهگی
مامان ماهورا محمد مامان ماهورا محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا مامان آنیا ۴ ماهگی
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شاخ شمشاد🧿👑 مامان شاخ شمشاد🧿👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری