نظرتون درمورد زایمان طبیعی با اپیدورال چیه؟

۶ پاسخ

عالیهههه

از هرچی زایمان طبیعی متنفرم
زایمان طبیعی برابر با جون مادر بازی کردن
من سر دخترم نفس های آخرم رو کشیدم اشهدمو گفتم به زور خون و اکسیژن برم گردوندن😭😭

اپیدورال

بنظر من که اصلا خوب نیست من سر. بچه اولم زدم دردم و که آروم نکرد اصلا هیچی دکتر بی حسی بهم گفت اصلا عوارض نداره و اینا اما من بعد یه سال کمر دردم شروع شد تو که درد طبیعی و می‌کشی حیف نزن خودت و ناقص کن اگه آدم بخواد آمپول بزنه می‌ره سزارین دیگه چرا آنقدر درد طبیعی و رو بکشه

چیزی که خوندم پروسه زایمان رو طولانی میکنع

من اگه فوبیا زایمان طبیعی نداشتم و مجبور نبودم سز کنم حتما همین کارو میکردن

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵🩵 مامان پسرم🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری