عالیهههه
از هرچی زایمان طبیعی متنفرم
زایمان طبیعی برابر با جون مادر بازی کردن
من سر دخترم نفس های آخرم رو کشیدم اشهدمو گفتم به زور خون و اکسیژن برم گردوندن😭😭
اپیدورال
بنظر من که اصلا خوب نیست من سر. بچه اولم زدم دردم و که آروم نکرد اصلا هیچی دکتر بی حسی بهم گفت اصلا عوارض نداره و اینا اما من بعد یه سال کمر دردم شروع شد تو که درد طبیعی و میکشی حیف نزن خودت و ناقص کن اگه آدم بخواد آمپول بزنه میره سزارین دیگه چرا آنقدر درد طبیعی و رو بکشه
چیزی که خوندم پروسه زایمان رو طولانی میکنع
من اگه فوبیا زایمان طبیعی نداشتم و مجبور نبودم سز کنم حتما همین کارو میکردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.