۸ پاسخ

واسه منه بیچاره که نزدن من اصلا نمیدونستم همچین چیزی وجود دارا

اپیدورال رو تو بیمارستان دولتی هم میزنن یا فقد باید خصوصی باشه

خیلی خوبه راحت تر با دردکمتر زایمان میکنی

نهایت اگر شده باشه ۳ یا ۴ تومن من پارسال دکترم پرسیدم گفت ۲ تومنه

تهران هزینه اپیدورال تو بیمارستان خصوصی ۲۵ تومن ب من گفتن. دولتی احتمالا کمتره

چی هست اپیدورال؟

یعنی خوبه؟

مثل درد پریودی میمونه درد کمتر می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته بیستم بارداری
مامان پسرم🩵🩵 مامان پسرم🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وچهارم بارداری