واسه منه بیچاره که نزدن من اصلا نمیدونستم همچین چیزی وجود دارا
اپیدورال رو تو بیمارستان دولتی هم میزنن یا فقد باید خصوصی باشه
خیلی خوبه راحت تر با دردکمتر زایمان میکنی
نهایت اگر شده باشه ۳ یا ۴ تومن من پارسال دکترم پرسیدم گفت ۲ تومنه
تهران هزینه اپیدورال تو بیمارستان خصوصی ۲۵ تومن ب من گفتن. دولتی احتمالا کمتره
چی هست اپیدورال؟
یعنی خوبه؟
مثل درد پریودی میمونه درد کمتر میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.