کسی زایمان طبیعی با اپیدورال انجام داده چطوره

۳ پاسخ

میگن خیلیی خوبه
انتخابمه طبیعی با اپیدورال

من انجام دادم راضی بودم عزیزم

یکی از فامیلامون میگف ۸ ساعت درد کشیدم ولی دردش قابل تحمل بوده

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وچهارم بارداری