کسی زایمان طبیعی با اپیدورال انجام داده راضی بودین یا نه ؟

۳ پاسخ

من طبیعی کردم یکی صدبارم حامله بشم بازم طبیعی ۳۶ هفته کیسم سوراخ شد کم کم عین ادرار میومد از صب رفتم بستری شدم تا ظهر خوابیدم تو اتاق زایمان ک خودم تنها بودم شخصی بود و راحت ظهر پرستار بیدارم کرد و امپول فشار شروع کردن برام کم کم دردام شروع شد ماما خصوصی هم داشتم گفت ۴ سانت بشی بعد میام بالا سرت خلاصه ۴ سانت شدم اومد منو ورزش داد رو توپ و کمرمو ماساژ داد و بهم کیک و ابمیوه داد ک ضعف نکنم خیلی عالی بود ولی از درداش نگممم دیوونه کنندن ولی وقتی زمان زایمان میرسه دیگه میری رو تخت هیچی حس نمیکنی فقط بت میگن زور بده زور هم ن اون زوری ک پاره بشی الکی زور بدی زوری ک به دردت بخوره دم باز دم یه زور قشنگ دم باز دم یه زور قشنگ برامم دستگاه دستگاه تنفسی اورد انگار بیهوش میکنه ایقد خوبه میزاشتمش انگار میخواستم بخوابم🤦‍♀️😂😂😂دیگه بهم گفت بسه زورتو شروع کن 😍پرستارای بیمارستان خواستن برشم بزنن ولی مامایی ک گرفتم بالا سرشون بود نزاشت پاره کنن خلاصه زایمان طبیعی بدون برش و بخیه داشتم😃😃😃😃ترسم لز برش و بخیه بود ک از سرم گذشت خدا کنه برا دومی هم مثل اولی راحت باشه ...ولی خیلیا میگن دومی راحتر از اولیه ...دردامم از ظهر تا ۶ و نیم بود ک زایدم دیگه صب تا ظهر خواب بودم😂😂

من اپیدورال گرفتم و راضی بودم..۴سانت ک شدم زدن برام ..بعدم دردام رفت و خابیدم ..بیدارم کردن معاینه شدم دیدن شدم ۸سانت ..بعد با ورزش شدم ده سانت و بعدم زایمان..خیلی خوبه این دفعه هم میگیرم اپیدورال..فقط بعدش سردرد میشی ک باید کافیین بخوری..

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵🩵 مامان پسرم🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 هفته سی‌وچهارم بارداری