من طبیعی کردم یکی صدبارم حامله بشم بازم طبیعی ۳۶ هفته کیسم سوراخ شد کم کم عین ادرار میومد از صب رفتم بستری شدم تا ظهر خوابیدم تو اتاق زایمان ک خودم تنها بودم شخصی بود و راحت ظهر پرستار بیدارم کرد و امپول فشار شروع کردن برام کم کم دردام شروع شد ماما خصوصی هم داشتم گفت ۴ سانت بشی بعد میام بالا سرت خلاصه ۴ سانت شدم اومد منو ورزش داد رو توپ و کمرمو ماساژ داد و بهم کیک و ابمیوه داد ک ضعف نکنم خیلی عالی بود ولی از درداش نگممم دیوونه کنندن ولی وقتی زمان زایمان میرسه دیگه میری رو تخت هیچی حس نمیکنی فقط بت میگن زور بده زور هم ن اون زوری ک پاره بشی الکی زور بدی زوری ک به دردت بخوره دم باز دم یه زور قشنگ دم باز دم یه زور قشنگ برامم دستگاه دستگاه تنفسی اورد انگار بیهوش میکنه ایقد خوبه میزاشتمش انگار میخواستم بخوابم🤦♀️😂😂😂دیگه بهم گفت بسه زورتو شروع کن 😍پرستارای بیمارستان خواستن برشم بزنن ولی مامایی ک گرفتم بالا سرشون بود نزاشت پاره کنن خلاصه زایمان طبیعی بدون برش و بخیه داشتم😃😃😃😃ترسم لز برش و بخیه بود ک از سرم گذشت خدا کنه برا دومی هم مثل اولی راحت باشه ...ولی خیلیا میگن دومی راحتر از اولیه ...دردامم از ظهر تا ۶ و نیم بود ک زایدم دیگه صب تا ظهر خواب بودم😂😂
من اپیدورال گرفتم و راضی بودم..۴سانت ک شدم زدن برام ..بعدم دردام رفت و خابیدم ..بیدارم کردن معاینه شدم دیدن شدم ۸سانت ..بعد با ورزش شدم ده سانت و بعدم زایمان..خیلی خوبه این دفعه هم میگیرم اپیدورال..فقط بعدش سردرد میشی ک باید کافیین بخوری..
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.