نظرتون راجب‌ اسم‌ ارغوان چیه؟

۱۳ پاسخ

بنظرم با اصالت تره و قشنگه اسم دختر جاریمه پارسال دنیا اومد همه میگفتن قدیمیه چرا نیهان نذاشتی ولی بنظرم ارغوان قشنگتره

اسم زیبایی هست .بهتر اسم عجق وجع این دوره هست

خیلی قشنگه

قشنگه اسم مورد علاقه ی منه 😍

قشنگ نیست

ارغوان قشنگه تعداد نظرات هم هرنظر سنجی ببینی ارغوان عامه پسند وشیکه هیچوقت قدیمی نمیشه معنیش هم قشنکه نام گلی سرخرنگ است ومعنی سرخ رو زیبا رو هم میده

پس چرا نوشتی مامان ماهلین؟
من‌ فکر کردم اسمشو انتخاب کردی ماهلین
ماهلین خیلی قشنگه

قدیمی هست

برای بچه یکم سنگینه …

قشنگ نیست

خیلییی قشنگه🥹😍❤️

بسیار زیبا

خیلی قشنگیه😍
منم ان تی بهم گفته دختره . اگر خدا خواست و تغییر نکرد اسم دخترمو می‌خوام بزارم ارغوان😍 هیچ اسم دیگه ای به دلم نیست

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان آپرانیک مامان آپرانیک ۱ ماهگی
مامان ماهورا محمد مامان ماهورا محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا مامان آنیا ۴ ماهگی
مامان شاخ شمشاد🧿👑 مامان شاخ شمشاد🧿👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان وهاب مامان وهاب هفته نوزدهم بارداری
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته بیستم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته چهلم بارداری
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان نیکان💥 مامان نیکان💥 ۴ ماهگی
مامان خدایانامیدم نکن مامان خدایانامیدم نکن هفته هفدهم بارداری