نظرتون راجب اسم وهاب چيه

۱۹ پاسخ

خیلی قدیمیه بخدا

این که میگن قدیمیه یعنی چی؟!مگه بعضی از اسم های قدیمی دوباره مد نشده مثلا گندم نبات 🙄 شاید بزرگ شد وهاب دوباره مد بشه،کی میدونه، حتما که نباید بخاطر مد ی اسم جدید و خاص پیدا کنیم روی بچه بزاریم

خوب نیس

ما فامیل دور داریم اسمش وهاب بهش میگن واهیب هیچکس اصلا نمیتونه صدا کنه درست

یا خدا😮

سنگین هست خیلی

بچه ها گناه دارن چرا انقدر اسم های قدیمی و سنگین و از مد افتاده انتخاب میکنین

سلیقه ایه ولی واسه بچه جالب نیست

هرچی خودت دوست داشته باشی ملاکه ولی یه اسمی نذار که بیست سالش شد مثل اسم اکبر و اصغر کاظم الان باشه

بنظرمن مه قشنگه این اسماکلاهمیشه هستن ولی خوب اون سلیقه خودت بعضی هامیپسندن بعضی هانمیپسندن بعضی اسماوقتی کم میشن بعدازمدتی خاص میشن دوباره

سلام عزیزم اگه میخواین از القاب خداوند باشه اسم های دیگری هم هست
اما اگه انتخاب قطعی تون اینه احترام میزارم💚🌱

اصلا قشنگ نیس حتی برای سن بالا

بااینکه قدیمی ولی من خوشم میاد

قشنگه

ب اینم فکر کن بره مدرسه اسم ک صداش میکنن چه حسی پیدا میکنی اگه دور اطرافتون ازین اسم ها هست ک خوشت اومده بزار اگر ن ب فکر اینده بچه باش

بنظرم سنگینه مناسب بچه های این نسل نیست

خیلی قدیمیه

پدر شوهر عمم اسمش وهابه

خیلی سنگینه عزیزم برای بچه

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان آپرانیک مامان آپرانیک ۱ ماهگی
مامان ماهورا محمد مامان ماهورا محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا مامان آنیا ۴ ماهگی
مامان شاخ شمشاد🧿👑 مامان شاخ شمشاد🧿👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته بیستم بارداری
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان خدایانامیدم نکن مامان خدایانامیدم نکن هفته هفدهم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرهان مامان آرهان ۲ ماهگی