خیلی قدیمیه بخدا
این که میگن قدیمیه یعنی چی؟!مگه بعضی از اسم های قدیمی دوباره مد نشده مثلا گندم نبات 🙄 شاید بزرگ شد وهاب دوباره مد بشه،کی میدونه، حتما که نباید بخاطر مد ی اسم جدید و خاص پیدا کنیم روی بچه بزاریم
خوب نیس
ما فامیل دور داریم اسمش وهاب بهش میگن واهیب هیچکس اصلا نمیتونه صدا کنه درست
یا خدا😮
سنگین هست خیلی
بچه ها گناه دارن چرا انقدر اسم های قدیمی و سنگین و از مد افتاده انتخاب میکنین
سلیقه ایه ولی واسه بچه جالب نیست
هرچی خودت دوست داشته باشی ملاکه ولی یه اسمی نذار که بیست سالش شد مثل اسم اکبر و اصغر کاظم الان باشه
بنظرمن مه قشنگه این اسماکلاهمیشه هستن ولی خوب اون سلیقه خودت بعضی هامیپسندن بعضی هانمیپسندن بعضی اسماوقتی کم میشن بعدازمدتی خاص میشن دوباره
سلام عزیزم اگه میخواین از القاب خداوند باشه اسم های دیگری هم هست
اما اگه انتخاب قطعی تون اینه احترام میزارم💚🌱
اصلا قشنگ نیس حتی برای سن بالا
بااینکه قدیمی ولی من خوشم میاد
قشنگه
ب اینم فکر کن بره مدرسه اسم ک صداش میکنن چه حسی پیدا میکنی اگه دور اطرافتون ازین اسم ها هست ک خوشت اومده بزار اگر ن ب فکر اینده بچه باش
بنظرم سنگینه مناسب بچه های این نسل نیست
خیلی قدیمیه
پدر شوهر عمم اسمش وهابه
خیلی سنگینه عزیزم برای بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.