نظرتون راجب اسم پارمین چیه؟؟

۱۱ پاسخ

بنظرم پارمیس قشنگتره

خوب نیست.این همه اسمای زیبا همستش

برفین هم قشنگه

قشنگ نیست

منو یاد پارافین میندازه

خوب نیست حقیقتا

خیلی قشنگه
به معنی تکه ای از بلور 😍
من اسم‌هایی که هر روز سرچ میکنم همه رو تو یه کانال بله میذارم با معنی و ریشه اسم
تا الان کلی اسم جمع کردم هر روزم که سرچ میکنم کلی اسم بهش اضافه میکنم
چون دیدم اینجا خیلی از مامانا میگن پیشنهاد اسم بدین فکر کردم شاید به بقیه مامانا کمکی بکنه
اگه دوس داشتی میتونی عضو شی و هر روز اسم ها رو ببینی
انشالا نینیت رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال بله
@nininaam

نه خوب نبس

اسم های قشنگ تری هم هست بیشتر بگرد

پارمین متفاوت و خوبه

منفیه😅

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان آپرانیک مامان آپرانیک ۱ ماهگی
مامان ماهورا محمد مامان ماهورا محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا مامان آنیا ۴ ماهگی
مامان شاخ شمشاد🧿👑 مامان شاخ شمشاد🧿👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان وهاب مامان وهاب هفته نوزدهم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته چهلم بارداری
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان نیکان💥 مامان نیکان💥 ۴ ماهگی
مامان خدایانامیدم نکن مامان خدایانامیدم نکن هفته هفدهم بارداری