بنظرم پارمیس قشنگتره
خوب نیست.این همه اسمای زیبا همستش
برفین هم قشنگه
قشنگ نیست
منو یاد پارافین میندازه
خوب نیست حقیقتا
خیلی قشنگه
به معنی تکه ای از بلور 😍
من اسمهایی که هر روز سرچ میکنم همه رو تو یه کانال بله میذارم با معنی و ریشه اسم
تا الان کلی اسم جمع کردم هر روزم که سرچ میکنم کلی اسم بهش اضافه میکنم
چون دیدم اینجا خیلی از مامانا میگن پیشنهاد اسم بدین فکر کردم شاید به بقیه مامانا کمکی بکنه
اگه دوس داشتی میتونی عضو شی و هر روز اسم ها رو ببینی
انشالا نینیت رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال بله
@nininaam
نه خوب نبس
اسم های قشنگ تری هم هست بیشتر بگرد
پارمین متفاوت و خوبه
منفیه😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.