خیلی قدیمیه ما پیرزنای فامیلمون اینن😶🌫️
انتخاب اسم خیلی شخصیه اگر دوسش داری و باهاش اوکی هستی و حس خوبی بهت دست میده بذار ولی سلیقه من نیست
منم مثل دوستان فکر میکنمخیلی قدیمی شده
اسم های قدیمی قشنگ تری هست
مثلا مثل پونه
پونه قدیمی و قشنگ
نه جالب نیست
ن سلیقه من نیس
خیلی قدیمی هست اسم مادربزرگ همسرم حوری هست
حوریه خیلی قدیمیه اما اسمای قشنگ دیگه هم هست ک همین معنی رو داشته باشه
خیلی قدیمی شده ما اطرافمون خانومای میانسال به این اسم داریم
عمم که از پیری الزایمرداره اسمش حوری😐
خیلی قدیمیه عزیزم
قدیمیه عزیزم
من سلیقم نیس عزیزم
نورا و مهوا و... خیلی قشنگ تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.