نظرتون راجب اسم حوری چیه

۱۲ پاسخ

خیلی قدیمیه ما پیرزنای فامیلمون اینن😶‍🌫️

انتخاب اسم خیلی شخصیه اگر دوسش داری و باهاش اوکی هستی و حس خوبی بهت دست میده بذار ولی سلیقه من نیست
منم مثل دوستان فکر میکنم‌خیلی قدیمی شده

اسم های قدیمی قشنگ تری هست
مثلا مثل پونه
پونه قدیمی و قشنگ

نه جالب نیست

ن سلیقه من نیس

خیلی قدیمی هست اسم مادربزرگ همسرم حوری هست

حوریه خیلی قدیمیه اما اسمای قشنگ دیگه هم هست ک همین معنی رو داشته باشه

خیلی قدیمی شده ما اطرافمون خانومای میانسال به این اسم داریم

عمم که از پیری الزایمرداره اسمش حوری😐

خیلی قدیمیه عزیزم

قدیمیه عزیزم

من سلیقم نیس عزیزم
نورا و مهوا و... خیلی قشنگ تره

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان آپرانیک مامان آپرانیک ۱ ماهگی
مامان ماهورا محمد مامان ماهورا محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۴ ماهگی
مامان ناجی💙 مامان ناجی💙 ۴ ماهگی
مامان نی نی اولی مامان نی نی اولی ۶ ماهگی
مامان شاخ شمشاد🧿👑 مامان شاخ شمشاد🧿👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گندمک🩷 مامان گندمک🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهورا🧸🍩🩰 مامان ماهورا🧸🍩🩰 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ِ فندوق🌰🩵 مامان ِ فندوق🌰🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرمم مامان پسرمم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 ۱۰ ماهگی