زیباترین اسمه🥰🥰
وای منم یه عکس اینجوری دارم شبیه ادم فضایی هاس🤣
خیلی قشنگ و ب دل نشینه
قشنگه❤
تو مازندران دیار ینی معلوم پیدا فلانی دیار نیس 😅ولی تو شهرهای دیگه قشنگه ما اینجا بداریم مسخره میکنن
قشنگه ،اسم برادر زادمه
خیلی اصیل و قشنگه
مهم خودتی . خوبه قشنگه.
قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.