نظرتون راجب اسم ناجی چیه؟

۱۱ پاسخ

نه‌جالب نیست...
حامی باز بهتره

خیلی خوب نیست

نه خوب نیس

زیاد جا افتاده نیست عزیزم

ن جالب نیس

سلام. این تفکر که اسم باید فقط به دل پدر مادر بشینه و بقیه مهم نیستن کاملا اشتباهه. من معلم هستم و به شخصه زیاد دیدم اسم هایی که جدید هستن اما آنقدر همکلاسی ها مسخره میکنن بچه میگه من اسمم رو دوست ندارم برای مثال میگم دانش آموزم اسمش جانان بود همه همکلاسی ها بهش میگفتن جانونی و چندبار سر همین مسئله بچه گریه کرد.
حتما از همه لحاظ اسم رو بسنج عزیزم و فقط نظر خودت و همسرت برات مهم نباشه. خودت اگر اسمت ناجی بود برای خودت می‌پسندیدی؟؟؟؟

اگه خودت خوشت اومد اوکیه اسم باید به دل پدر و مادر بشینه و اونا راضی باشن
به شخصه من انتخابش نمیکنم

حامی بهتره.‌ناجی جالب نیست

اسم سلیقه‌ایه.از کسی‌نپرس..ببین‌تو و همسرت چی دوس دارین همین

‌برای من مورد پسند نیست

ناجی آمل انتن ندنه😂😐

سوال های مرتبط

مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان معجزه 💚 مامان معجزه 💚 ۳ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان نی نی اولی مامان نی نی اولی ۶ ماهگی
مامان گندمک🩷 مامان گندمک🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهورا🧸🍩🩰 مامان ماهورا🧸🍩🩰 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ِ فندوق🌰🩵 مامان ِ فندوق🌰🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرمم مامان پسرمم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 ۱۰ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۲ ماهگی
مامان لنا❤️ مامان لنا❤️ ۳ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته چهلم بارداری
مامان 🩷 nini 💙 مامان 🩷 nini 💙 ۵ ماهگی