۴ پاسخ

سلام عزیزم شماره سنو علی زاده ک ساختمون هست نداری برام بفرستی

اسید معده زیاد میشه شربت معده بخور

منم همینم
درستم نمیشه با قرص و هیچی!!!

برا اسید معدس😫

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وششم بارداری