چجوری بچه ها تون رو از شیر گرفتین ؟

۷ پاسخ

چسب زخم زدم گفتم اوف شده کنار اومد

تاپیک گذاشتم اصلا اذیت نشدم

آبلیمو زدم ب سینم

چسب سیاه💀

دو روزه بهش ندادم
شیشه شیرشم‌ جلوش نیست

اول شیر پاستوریزه تو شیشه ش می‌ریختم
بعدش رقیقش کردم دیگه دوسش نداشت همه شو می‌ریخت‌
خدارو شکر این دوروزه بهونه شو نگرفته

به راحتی چسب سیاه زدم دیه شیر ندادم بهش

سر سینم با رژلب قرمز کردم و چشب برق مشکی زدم دیگه نخورد

سوال های مرتبط

مامان خانوم👩‍👧‍👦 مامان خانوم👩‍👧‍👦 ۴ سالگی