۶ پاسخ

من یدونه قند میندازم 🫤

موز بریز براش نارگیل بریز
بادوم خیلی واسه رشد قدش عالیه هرجور شده بده بخوره

با موز بده

یچیز دیگه بدش اگ دوست نداره واجب نی

به اندازه پشت ناخن کوچیکت نبات بریز داخلش میخوره دوس داره

تو غذاش بریز

سوال های مرتبط