سلام عزیزم میدونم درک میکنم چی میگی ولی سعی کن خودتو آروم کنی تو آروم بشی نی نی هم خوبه
بخاطر بچه هم که شده خودتو قوی کن نترس ان شاءالله که طوری نیست گلم
اگه خیلی استرس داری اگه شرایطش داری برو شهرستاتی جایی خونه مامانت اینا یجایی برو دورت شلوغ باشه که کمتر استرس بگیری
عزیزم تو این وضعیت همیشه خودتو برای شنیدن هرصدایی اماده نگه دار نگو الان ساکته خبری نیست یا صدا دوره اینجوری کمتر میترسی
نگران نباش ارامشتو حفط کن بخاطر ترسه نینی سالمه
زیاد دراز بکش نفس عمیق بکش ، دستت رو بذار رو شکمت و آیه الکرسی بخون خیلی جواب میده
هیچی عزیزم سعی کن اروم باشی دراز بکش خودت رو سرگرم کن استرس و گریه بدتر به بچت تنش میده دیدی دردت زیاد شد برو دکتر یا بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.