منکه بخاطر اینکه سر بچم داد نزنم رو آوردم ب خودزنی... میرم تو اتاق انقد تو بالشت جیغ وداد میزنم خودمو میزنم ... روح و روان و جسمم داره از هم میپاشه.
ببخشید ولی دیگه اعصابی برامون نمونده یک روانی شذیم
خدا لعنت کنه اطرافیان رو مخ رو که یه وقتایی اعصابم انقد خورد میشه فقط سر بچم خالی میکنم بعد پشیمون میشم 😔😔😔😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.