۱۰ پاسخ

خیلی زیاده

ماشاالله 🧿 خیلیییی خوبه...

عزیزم ببخشید 30 هفته چقدر بود وزنش؟؟

عزیزم شماپزشکتون نگفته ازمایش قندبدید

زیاده عزیزم اگه بخوایی زایمان طبیعی کنی خیلی برات سخت میشه مطمئن باش نه ماه رو تموم کنی ۴/۵ رو رد میکنه
مطمئن هستی قند نداری ؟؟
همون‌جوری که وزن کم خطرناکه وزن زیادی هم خطرناکه

عالی بوده عزیزم

چی میخوردی عزیزم ؟ تغذیت چطثر بود بگو شاید کمک کنه به مامانای دیگه😇

ماشاالله خیلی خوبه 😍🥰🫂 خدا حفظتون کنه🥰😍🫂

ماشالا اره اره خوبه

بیا عزیزم از این نگاه کن🥰

تصویر

سوال های مرتبط

مامان علی🪽👼🏻 مامان علی🪽👼🏻 روزهای ابتدایی تولد