برای سال جدید فکنم ۸۰-۱۰۰ بشه بیمارستان خوب،البته برای تهران اینجوریه شهرای دیگه احتمالا ارزونتر باشه
سزارین
من چندجا زنگ زدم بین ۶۰تا۱۱۰تومن بود 🫠
دیگه باید تا ۶۰ ۷۰ تومن رو در نظر بگیری کلا
سلام ببخشید پیام دادم یک نفر هست ب سن تکلیف رسیده میخوان براش چادر بخرن اگه تونستین کمک کنین گناه داره خانواده اش پول نداره براش بخرن
عزیزم برحسب زایمان طبیعی یا سزارین و نوع بیمارستان فرق میکنه هزینه ها
فک کنم 60 اینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.