منم همش از سایت ها خرید میکنم
عزیزم از این پیج تت حالا خرید کردی؟ کتونیهاش خوبه؟
آره تو سایت قیمتش کمتره
اره من همه چی از اینستا میگرفتمکه این درد گرفته ها نتا رو قطع کردن .. با سلامم خیلی خوبه
اره بابا خیلی گرونه یه جفت کفش مسخره خریدم دومیلیون و نهصد
چقدر خوبه کفشه از کدوم سایت ؟
خانوما ببخشید کسی لباس اضافه داره اندازه دخترم.. دخترم لباس نداره اگه اضافه دور تون دارید میتونید بدین به من هر چی باشه دستت تون درد نکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.