خانماشیرگاوخریدیم چجوری بدم به دخترم

۴ پاسخ

نده از یکسال نیم به بعد کم خونی میاره

اول شعله ش زیاد باشه تا جوش بیاد ، بعد شعله رو متوسط بذار و یک دقیقه مرتب هم بزن ، بعد آروم آروم شعله رو کم کن و بذار ۱۰ دقیقه بجوشه ..... فقط اولش که شعله ش زیاده بالا سرش باش که یهو سر میره

۲۰ دقه بجوشه حتما

بجوشون قشنگ قل قل بزنه بعد بده بهش

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ سالگی