۶ پاسخ

جدا از ماساژ که دوستان گفتن که خیلی موثره
هر سری شیرش میدی یه ۳۰ ثانیه صبر کن بعد عاروق بگی سری همون لحظه بخوای عاروق بگیری خودش باعث ریفلاکس شیر میشه. به تخت و تشک و کلا محل خوابش یه زاویه ۳۰ درجه بده. و شربت کولیک یه خاصیتی ک داره بدن نوزاد بهش عادت میکنه و جواب نمیده. مرتب بهش نده فقط همون موقعی میدونی کولیک شروع شده نه توی همه دفعات شیردهی. برو دکتر شربت مناسبت و بهت بده چون توی شربت کولیک خیلی تنوع داریم. همون در مواقع ضروری بده.
اخرم اینکه کولیک نشونه تکمیل سیستم گوارش بچته درسته گریه میکنه توهم اذییت میشی و نگرانی ولی یکی از مراحل تکاملشه مثل گریهها و تب های قبل دندون دراوردن. اروم باش اینا رو رعایت کن ایشالا زودی این دوره هم تموم میشه

عزیزم شیر خودتو میدی؟ منم اوایل خیلی گریه میکرد فکر میکردم دلش درد می‌کنه بعد فهمیدم سیر نمیشه از گرسنگیه. شیر خشک دارم آروم شد

ببر دکتر عزیز و اینکه خودت بعد از هر وعده غذا عرق نعنا خونگی اگه گیر بیاری بهتره حتما بخور

برو دکتر بگو قطره دایمیکوتین براش بنویسه خیلی خوبه

عزیزم ماساژ های مخصوص کولیک و اگه بلدی انجام بده خیلی تاثییر داره خودت هم اگه بهش شیر میدی اصلا چیزای نفاخ نخور

شکمشو ماساژ بده با روغن مخصوص
به سمت پایین ماساژش بده

سوال های مرتبط