بو رو میفهمه
ی تحقیق بود مال ی شرکت خارجی بود فکر کنم بچه از بدو تولد بوی مادرشو میشناسه
پسرمن یکماه ونیم باهاش حرف میزنم..وتمرین کلام میکنم .وبا ابراز علاقه مثل یه عروسک لوس اش میکنم.لذت ببر ازنی نی..مال من دومی ..باز لذت میبرم
استاد امینی خواه میگفتن گریه ی نوزاد ۰ تا ۴ ماهگی ذکر لا اله الا الله هست:
چون تازه اومده تو دنیا هیچ کس و هیچی رو هنوز درست نمی شناسهو فقط میدونه ب این خانم برای شیر خوردن و رتق و فتق کارهاش نیاز داره و خیلی با خدا در ارتباطه که خدایا اینجا کجاست و نیازهامو برطرف کن و..
گریه هاش واسه اینه
از ۴ تا ۸ ماهگی ذکر محمد رسول الله هست:
بعدش کم کم تو دنیا کمی بیشتر میفهمه و میگه آها،یه حضرت محمد هم هست که روزی منو میده و واسطه ست
۸ ماه تا یک سالگی استغفار برای پدر و مادرهست:
کم کم بیشتر دنیایی میشه و مامان باباشو بیشتر میشناسه و میگه آها اینا نیازهامو برطرف میکنن و براشون طلب استغفار میکنه
بعدش دیگه قاطی دنیایی ها میشه و زبون هم که باز کنه دیگه امام زمان و دیگر ائمه رو نمیبینه
بله گلم بچه وقتی به دنیا میاد بوشما حس کرد..وصدات داخل شکمت بود شناخته .والان باصدات آرامش داره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.