سونو nt تهران کجا بدم ؟
هزینه اش پایین باشه

۵ پاسخ

من امروز بیمارستان آپادانا انجام دادم هزینه اش شد۷تومن

هزینه من شد 600با بیمه فک میکردم گرونتر بشه

من پیش دکتر مردانی انجام دادم خیلیم راضی بودم هزینشم ۵ بود

بیمارستان دولتی

کجای تهرانی ؟

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۳ ماهگی
مامان احسان مامان احسان ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری
مامان آراد&مهراد&💗 مامان آراد&مهراد&💗 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هاکان🩵👼🏼 مامان هاکان🩵👼🏼 هفته سی‌وپنجم بارداری