۸ پاسخ

هیچ نیه هفته کانی اخر او کوری منیش وابو ولی دتهوه خیالت راحت بچو

سلام گلم منم بانه ام دکتر زنان خوب تو بانه کی هست برم پیشش

تا سر ژان نکه وی مچو بیمارستان درزی فشارت له ادات زور ناخوشه تا توانیت وژانکانت تند بو جابچو بخوا اونده پشیمان ابیوه زوبچی

ناثریا لازم ناکات بچی اوه جگای تنگ بوه اخریکانته بویه هیچ جگای نگرانی نیه

اره حتما برو منم اینجوری بودم بعدش به دنیا آمد

چیز شیرینم خوردی تکون نخورد؟

نا‌گلم نگران مبه اوی منی وابو چوم دکتر کوتی کیفی سازه بویه دجوله نگران مبه

آره عزیزم یه سر برو خیالتم راحت میشه

سوال های مرتبط