۷ پاسخ

پسر منم همینه. همش میگم کاش زودتر بریم خونه🤣

دختر منم همینطور میره خیار سبز بر میداره حلوی همه میگیره تا نخورن ولشون نمیکنه😅البته دوستش دارن میخوام بگیرمش میگن ولش کن موقع شام هم کلا تو بغلم میشونم یا با یه بسقاب و قاشق سرگرمش میکنم که مزاحم بقیه نشه

آره همشون همینطورین.. 😵‍💫🥴
رد میشه

همه بچه‌ها تواین سن همین طوری هستن عزیزم کاریش نداشته باش🥰🥰

پسر منم همینه تنها در صورتی شیطونی نمیکنه که یه نفر از خونواده میزبان داوطلب بشه بشینه باهاش بازی کنه کاری به بقیه نداره تا وقتی گشنش بشه یا تشتش بشه یا خوابش بیاد یا پوشکش خراب کنه. کسی باهاش بازی نکنه همه جارو میریزه بهم

دقیقا دختر منم همینجوره دیوونم کرده هرجا میرم میره فوضولی میکنه منم همش دنبالش دو میزنم خیلی خسته شدم بخاطر همین سعی میکنم جایی نرم تو خونه بهتره حداقل با وسایل خودش سرگرم میشه

پسر منم همینه
دیروز خونه عموم هرچی سر میز بود رو میخواست بهم بریزه
سر سفره هم ک نگم برات جرات نداریم ماست یا سبزی یا ترشی بیاریم همش در حال خرابکاری
ولی من این چیزا روسخت نمی‌گیرم چون دوره ای داره و میگذره
ماشاالله بچه ها کنجکاون

سوال های مرتبط