۶ پاسخ

من دو بار معاینه تحریکی شدم بار دوم دیگه دردام شد هر ۵ دقیقه
کل شب رو‌درد کشیدم بعد رفتم زایشگاه صبحش ساعت ۸
همونجا کیسه ابم پاره شد و از ۴ سانت شدم ۷ سانت

عزیزم معاینه تحریکی رو دکترت انجام داد یا بیمارستان برات؟؟

من همون روز که معاینه تحریکی شدم دردم شب شروع شد صبح زایمان کردم

عزیزم بیمارستان‌ رفتی یا پیش دکترت

چند هفتت

مامان نفس معاینه تحریکی چجوره من نمی‌دونم

سوال های مرتبط