از نظر منننن سز بهترین خودم زایمانی نداشتما ولی به عنوان کادر درمان اینو میگم
من اصلا نمیتونم به طبیعی فکرکنم آستانه تحملم اونقدرام پایین نیست ولی واقعا بنظرم ادم مرگو جلو چشمش میبینه
نمیتونم اونقدرا تحمل کنم مطمئنم کم میارم وسط راهش
سزارین هم بیهوشی کامل دوس دارم ک تو ریکاوری شکممو فشار بدن وقتی بهوش اومدم کسی باهام کاری نداشته باشه☹️😢
عزیزم من از ازدواج اولم ۳تا بچه دارم سزارین دوباره ازدواج کردم همسرم مجرده بچه میخواد دکتر گف مشکلی نداره واسه چهارمی
من سزارین بودم خبلی ام راضیم بازم سزارین میارم
هرجفتش به گهه تازه هفتت فعلا پایینه از الان فکرشو نکن
من تجربه سقط و سزارین داشتم
الانم برگردم عقب سزارین انتخابمه
نمیگم درد نداره اما بهتر طبیعیه
عزیزم ازتجربه ای که دارم سز راحت ترین زایمانه مخصوصا که بخای بیهوشی کامل بشی که چشمتو ببندی همون لحظه صدات میزنن که تمام شد بعدشم دردخیلی خیلی کم .خیلی شیک مجلسی میری خونه .من همون خیلی کمشم درد نداشتم
منتا۵ تا بچه دیدم سزارین شدن کی گفته نمیشه من ی سزارین شدم بچم فوت شده ینی نیارم دیگ مگ میشه مگ داریم 😐
عزیزم چه طبیعی چه سزارین عوارض خاص خودشون رو دارن، نه اینکه میگن سزارین چون جراحیه نقاهت طولانی و عوارض زیادی داره درسته، نه اینکه میگن طبیعی بهتره و زودتر سرپا میشی و دردسر نداره درسته. همه چیز بستگی به خودت، شرایطت و بدنت داره. بدن با بدن متفاوته پس عوارضشون هم متفاوته. به هرکدوم که حس بهتری داری اعتماد کن و انجام بده
مگ قراره چنتا بیاری
تو این وضعیت اقتصادی
مگ قراره چنتا بیاری
تو این وضعیت اقتصادی
اگر تحمل دردت بالاست ميتونى طبيعي زايمان كنى
و سوزن سزارين اصلا متوجه نميشي دردي نداره اصلا
اگر طبيعي زايمان كنى و بخيه زياد بخورى چى!؟ هردوتاش عوارض داره نميشه گفت طبيعي عوارضي نداره
مامان من با سزارین ۳ تا آورد
البته یکی هم سقط کرد
۴ توی سن بالا باردار شده بود و ...
من سزارین کردم ۴سال پیش اوکیم
هرچی گفتی غلط بود
تا ۳تا میشه با سزارین و مشکلی نیست
چهارمیم میارن فقط بعد ۴ نمیشه فک کنم برا سزارین
كى گفته سزارين بيشتر از دوتا نميشه بيارى؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.