من کم میدم
دختر منکه چای خور قهاره🤦
منم دخترم سرماخورده گاهی میدم بهش ولرم
چایی جذب اهن و خیلی کم میکنه ممکنه اهن جذب نکنه الان تو این سن واسه رشدشون به اهن نیاز دارن عزیزم
من تا حالا ندادم به پسرم
من که تاحالا اصلا به دخترم ندادم خوب نیست براشون به جاش آب وآبمیوه طبیعی میدمش
والا پسر من انگاری پیرمرد صد ساله س میشینه پاهاشو دراز میکنه چایی میخوره
عزیزم عادتش ندی بهتره،چایی کم خونی میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.