۱۲ پاسخ

خب ب گلات دست نمیزنه من یدونه طبیعی دارم پشت مبله خخ

مبارکش باشه چه خوشگله ،چند خریده ؟؟؟

نننههههه خدداااا😍😍😍😍
خاله میخورمت ک❤️❤️❤️
خدا نگهداری باشه😍😍😍

چ خونه تمیز و باصفایی داری انشالله خوشی باشه براتون

چ قشنگه مبارکش باشه

وای چه خوشگله شارژیه؟

وای منم خوشم اومد چه برسه به اون😂

مبارکش باشه عزیزم❤️
جانم بیزیم انتخاب لار نقدر شبیه همدی😂منم فرشام دستبافت قرمز مبلامم دقیقا همین‌کرم و زرشکی😂چوبیامم قهوه ای

آخی گوگولک
منم جاش بودم حال میکردم🥸😂🫶

مبارکش عزیزم
کی براش خریده

چه خوشگلههه مبارکه

بلده پایزنه؟

سوال های مرتبط