۲ پاسخ

من با تجویز دکترش برااشتهاش قطره وانا زینک میدم اشتهااورده براش امیدوارم وزنم داده باشه

نمیدونم راسته یا نه توی گهواره دیدم یکی نوشته بود زینک برای پسرا خوب نیست 😶

سوال های مرتبط