سوتین نبند
من حجم شیرم بد نیست ولی مث آبه وبیرنگ بچم هرچی میخوره سیر نمیشه 🥺
عزیزم منم اولش همینجور بودم ولی بعدش زیاد شد ک لباسم خیس میشد بده خود بچه مک بزنه
گلم شیر با مکیدن بیشتر میاد تا دوشیدن
من هنوزم بدوشم ی درجه هم نمیشه ولی موقع مکیدن بچم ریزش که میکرد ی پیاله پر میشد
سینه مرغ،هویج پلو،دلستر هلو ،اب هویج،اجیل
شیروزیاد میکنه ،چایی کم رنگ
هی مایعات دم دستت باشه
وااییی منم دقیقا سر پسرم همینجور بودم تا ۲ماه و نیم میدوشیدم ۲ساعت ۳۰ سی سی میشد
مامانم گف ن خودت خسته ن بچه رو این شیر بدرد نمیخوره
همون شیرخشک بده راحت و آسوده
مامانجونم همیشه میگه دوشیدن شیر باعث خشک شدن سینه میشه باید بچه خودش مک بزنه
منم همین بود حتی کمتر
منم همین بودم هنوزم همینم🥲 خ غصه خوردم اولاش ک کم بود ولی خب با قرص شیر افزام زیاد نشد الان میدوشم ولی اکثرا شیر خشک میدم سیر شه سینه میدم یا میدوشم میدم بعدش گریه میکنه
عزیزم مک زدن بچه شیر رو زیاد میکنه
کیسه آب گرم بزار رو سینه هات
عزیزم به مرور زیاد میشه
قرص لاکتاول بخور با پودر گالاکتومید
چای وآبگوشت
خوب عزیزم زووده بچه باید مک بزنه با دوشیدن شیرت کم تر میشه خشک میشه شیرت بچه باید بخوره تا شیر ترشح بشه
عزیزم روزای اول طبیعیه
بعد از شیردهی هر دو سینه بدوش به مدت بیست دقیقه و اب هویج و اب ماهیچه امتحان کن شیر رو زیاد میکنه
یاد خودم افتادم کلا کم شیر بودم
یبار نشستم دوشیدم ۱۰۰ سیسی شد اینقدر ذوق مرگ شده بودم ازش عکس گرفتم🥲
چرا به حرف بقیه توجه میکنید هیچ کس اندازه شما به فکر بچتون نیست قطعا،حالا نمیدونم رو تاثیر داره برای شما یا نه اما آب هویج،چایی با عسل،آب ماهیه خرما اینا خوبه
منم امروز دوشیدم ۳۰تا داشتم البته یکساعت بعد شیر دادن بود
باز شما زیاده من سر بچه اولم نصف این میدوشیدم در میومد
آخ عزیزم خب چیزای مقوی بخور، پاپ کورن دلستر سوپ گرم چایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.