نمیدونم دلیل خنده به این سوالم چیه ؟🤔
پوشک#شیرخشک

تصویر
۶ پاسخ

یه زمانی سیدها رو خیلی می کشتند نمی دونم زمان کدوم شاه بود برای همین همشون پراکنده شدن و به جایی پناه بردن اگه توجه کنی توی مناطق مختلف امامزاده ها هستند بعدشم هر امامی چندین فرزند داشته که از نسل همون ها سید ها هستن مثلا سید حسنی. سید حسینی و ... این نشون دهنده اینه که نسلشون به کدوم امام برمی گرده .

نه مثلا امام رضا تبعید شدند به خراسان خب یه عده اومدند باهاشون یا شاهچراغ اومدند ایران یه عده همراهسون بودن خب وصلت کردن خیلی از ایرانیا زمان اماما و پیامبران رفتن پیش اونا وصلت کردن برگشتن اونا می‌خوان به تمسخر بگیرن

هر کی که عربه سید نیس عزیزم ..
سیدهای واقعی شجره نامه دارن

اینایی که میخندن کلا عقل ندارن راحتن
خدا شفاشون بده 🙏 🙏

اینا نه سواد دارن نه مطالعه دارن نه هوش درست و حسابی برای همین به نظرشون همه چی خنده داره و تمسخر میکنن

وا چ ربطی داره😐😐😐😐😐ینی واقعا سواد کسی ک اینو بت گفته در حد ابتدایی هم نیست،ما شجره نامه داریم

سوال های مرتبط

مامان ▪︎ بچه میو ▪︎ مامان ▪︎ بچه میو ▪︎ ۱۵ ماهگی
مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی