۴ پاسخ

بچه تا ۱۸ ماهگی باید شیرخشک بخوره
شیر گاو ندی هااا براش سنگین الان

شیر گاو‌ روزانه تا ۱۵۰میل میتونی بدی
بقیه شیرخشک

ماشاالله هشت تا دندون داره؟🤭🥰پسر من فقط دوتا داره😂

من كه شيرخشك ميدم به خاطر اينه غني شدست
درسته شيرمادر نميخوره ولي خب حقشه شيرخشك بخوره كه ويتامين داره
شيرگاو به عنوان نوشيدني ميدم

سوال های مرتبط