۳ پاسخ

مادربزرگ پدری باشه عیب نداره باباها مظلوم ترن ولی اگه مادربزرگ مادری باشه مادر شوهرت جرتون میده

اگر خانوداده شوهرت ناراحت نمیشن بگیر
چه ایرادی داره
همه رفتنین
شادی جای خود
غم جای خود

درست نیس کیک بگیرید ولی از اینورم اولین تولدشه

سوال های مرتبط