۲۲ پاسخ

۲ گرم طلا گرفتم بقیشم تو خونه خرج کردم به بچه های اونایی ک کادو دادن دادم
ولی خوب خداروشکر گوشواره هاش هست 🫡بقیه هم که لباس اورده بودن

برا من مهم نبود اصلا نفهمیدم کی چی آورده یا چقدر شده.

دادم ربع سکه غیربانکی خریدم واسش

مامانم دستبند و النگو خواهرم النگو داداشم گوشواره داداش بزرگم پلاک اسم برادرشوهرم گوشواره همکارم پلاک و سکه گرمی ، خواهر شوهرمم برای من یه نیم ست با زنجیر خرید کلی جینگیل بینگیل و لباس برای بچه هام ، پدرشوهرم ۲۰ میلیون پول ، بقیه اقوام و دوستان هم پول نقد دادن از ۳۰۰ تومن تا ۱ میلیون بعضیا هم لباس

23 میلیون پول نقد
2 تا ربع سکه
3 تا سکه 150 صوتی
ی زنجیر
2 تا دستبند
1 پلاک ونیکاد

بابا جونا پلاک زنجیر دادن
خاله دستبند اسمش
عمه و عمو ها در حد 700 تا یه تومن کارت هدیه و پارسیان
دایی و یه عمه 3 تومن
اینجا رسمه کنار قنداق بچه پول میذارن غریبه ها ک کادو نمیدن دیگه از 100 تومن تا 300 هر کی داد همه پولا رو جمع کردم دادم سکه
لباس و گل و شیرینی هم ک رفت

من رفتم برای شوهرم با پولا ۸ گرم طلا خریدم خودشم گذاشت الان دستش میکنه ولی برای پسرمه
به جز اون حدودا ۵ گرم هم طلا کادو گرفت
خودمم هم پدرشوهرم هم مامانم بهم طلا دادن

یه زنجیر مامان و بابام گرفتن براش یه گوشواره مادرشوهرم اینا گرفتن مادرشوهرم یه انگشتر کارتیه هم برام گرفت از اتاق عمل اومدم جلو همه دستم کرد بلندددد گفت مادر مهم تر از بچه اس😆 همسرمم برای دخترم تکپوش گرفت نزدیک ۲۰ هم نقدی همون نقدیام دادم طلا گرفتیم براش

لباس و عروسک و با پولا براش یه النگو خریدم

کلی پپل جمع شد شوهرم برداشت برا چک خرید خونه، داداشم محرده براش پلاک زنجیر گرفت مامانمم پلاک زنحیر نگه داشتم. ولی بهش گفتم دستش باز شد خورد خوردطلا بخریم

چهارتا النگو و یه ربع سکه با هشت تومن پول که ده تومن گذاشتم روش براش یه نیم ست خریدم

من اندازه دو سه گرم پول نقد گیرش اومد و پدر شوهرمم یه ربع سکه براش آورد همه رو دادم اون موقع یه انگشتر خریدم

سال ۴۰۳، کادوهای دختر من همش طلا بود ، وقتی اقوام‌دور نقدی کادو دادن که اونم پایین ۳ نبود، چند تا زنجیر و پلاک لطف کردن کادو دادن،۲ جفت گوشواره،یه دونه تک‌ پوش ضخیم،یه رو لباسی،وایه خودمم طلا دادن نزدیکا، دوتا دستبند هم لطف کردن

من برای پسرم سال ۴۰۳ مهرماه تالار جشن گرفتم، ۱۵ گرم طلا براش اوردن و ۴۰میلیونم پول ک بازم طلا تبدیل کردیم براش گذاشتیم کنار

پول نقد حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون
طلا هم پدر شوهرم و بابام و عمه هام دادن
پول نقد رو خوردیم رفت🤣🤣🤣🤣

۸تومن گیرش اومد اون موقع داشتیم خونه رو درست میکردیم خرج خونه کردیم

یه سکه مال من اکثرا لباش اسبتب بازی اینا میاوردن

براش گوشواره و پلاک طلا خریدم

مادرشوهرم یه انگشتر برای من یه زنجیر واسه پسرم
خواهرشوهرم پلاک زنجیر خرید مامانم اینا پلاک زنجیر برای من دستبد و یه پلاک زنجیر اسمشه بزای پسرم
داداشمم پلاک زنجیر داد
خاله عمه پول دادن بقیه

منه احمق دویست سوت طلا
با نزدیک ۱۸ تومن هم جمع کردم همش دادم به باد متاسفانه

من دادم انگشتر درشت واسه خودم خریدم که مثلا در اینده هم بدم به خودش که موقع خونه خریدن فروختیم

سال ۱۴۰۲ مادرم برد گوشواره دوگرمی به فیپت ۵ تومن خرید .ماله بقیه روهم ۱۰ تومن شد بردم مدال وزنجیر گرفتم

سوال های مرتبط

مامان 🐥فندق مامان 🐥فندق ۲ سالگی