سلام شیاف گل مغربی از کی باید بزاریم

۵ پاسخ

این شیاف برا چیع؟؟؟

معمولا از شروع ۳۴ هفته
اما تعداد و اینکه دقیقا بهتره از کی شروع بشه، دکترت بگه بهتره

خانما خودمون میتونیم بگیریم ضرر نداره یا باید پزشک بنویسه

شیافت گل مغربی برا چی خوبه و واسه چی میزارین شما ؟؟؟

من ۳-۴روزه شبا میزارم

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان مهدیارم 🩵 مامان مهدیارم 🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد