والا شیرخشک ک باآب درست میشه نمدونم دیگه
نه اصلا
اب برا چی😑
من از دوماهگی ب بچمدادم خداراشکر هیچ مشکلی هم پیش نیومد
واهرم هم نوزاد بود همش گریه میکرد دکتر گفت تو شکم مامانم سنگ کلیه گرفته از یک ماهگی فک کنم گفت باید اب جوش سرد شده بدی تا دفع بشه
شیر خشک هم از همون آبه
فقط آب رو بجوشونی و ب مقدار خیلی کم بده تا وقتی بزرگتر بشن
آب جوشیده بده یک قاشق
زیاد نده
من میدم ب بچم
دختر من اعتصاب شیر کرده بود .برای اینکه اب بونش کم نشه میدادمش اب جوشیده
من میدم به دوقلو هام هر کدوم ۳۰ تا
دلیلی نداره الان آب بخوره خطر داره بخدا
آبجوش نبات بده
نه...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.