۲ پاسخ

بله میشه

اره میشه واژینال استفاده کنی !من قرص رو نخوردم پماد واژینال زدم خیلیم زود جواب گرفتم عفونتم خوب شد
نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان محمد رایان جان مامان محمد رایان جان ۱ سالگی