نه پول میگیره که بنویسه اجباری حالا بنا به دلایلی
مثلا برای منو نوشت تب شدید و سزارین اجباری
دکترت کیه؟؟؟
مامان آریا بیمارستان بوعلی زنگ زدی؟؟
دلیل مینویسه برا سز اجباری خیالت راحت
اصلا هیچ سزی توی بیمارستان اختیاری نیست این اسم اختیاری ما میگیم بیمارستان فقط اجباری میگه دلیلش هرچی که باشه
اصلا اسمی از اختیاری یا اجباری تو برگه نمیارن فقط توش مینویسن بستری جهت سزارین همین
بیمه تکمیلی هم شاملش میشه
زمانیکه تو نامه میزنه سزارین اورژانسی ینی شما رفتین بیمارستان حالتون بد بوده و اورژانسی و رایگان عمل شدین نمیزنه که دکتر پول دریافت کرده
چون پولی که شما به دکتر دادی زیر میزی بوده درواقع
اینجورم بیمه منقبل نمیشه
منم مثل شما بودم که دکتر خیر نمینویسه اختیاری پول میگیره که یه دلیلی بیاره صمن اینکه بیمارستانم که خنگ نیست میدونه قضیه چیه برای همین طوری برات میچینه که بتونی از بیمت استفاده کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.