دعاکنید اومدم بیمارستان🥺🥺🥺🥺🥺🥺طبق تایپیک قبلی

۸ پاسخ

انشاءالله که چیز خاصی نیست
توکل کن به خدا

به سلامت و حال خوب برگردین‌خونه

ما رو بی خبر نذار
ان شالله ک چیزی نیست

مواظب باش استرس نداشته باش

علت این انقباض ها چیه؟

نگران نباش
منم هفته پیش خودشو سفت میکرد تو پهلوم
رفتم ان اس تی گرفتن انقباض نبود
ازمایش ادرار دادم عفونت ادراری بود قرص بهم دادن خداروشکر خوب شدم

هیچی نیست عزیزم ان شاالله به شادی و سلامتی سر وقتش زایمان میکنی❤️

نترس امپول میزنن برات خوب میشی به موقع زایمان میکنی

سوال های مرتبط

مامان بیبی مامان بیبی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته نهم بارداری
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان بافنده👩🏼
🧶🌱 مامان بافنده👩🏼 🧶🌱 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بافنده🌿 مامان بافنده🌿 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 روزهای ابتدایی تولد