انشاءالله که چیز خاصی نیست
توکل کن به خدا
به سلامت و حال خوب برگردینخونه
ما رو بی خبر نذار
ان شالله ک چیزی نیست
مواظب باش استرس نداشته باش
علت این انقباض ها چیه؟
نگران نباش
منم هفته پیش خودشو سفت میکرد تو پهلوم
رفتم ان اس تی گرفتن انقباض نبود
ازمایش ادرار دادم عفونت ادراری بود قرص بهم دادن خداروشکر خوب شدم
هیچی نیست عزیزم ان شاالله به شادی و سلامتی سر وقتش زایمان میکنی❤️
نترس امپول میزنن برات خوب میشی به موقع زایمان میکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.