مثبت مبارکه گلم
من ک علائم قطع شد میدونم پرسود میشم دیگه بیخیال اقدام میشم
برو ازمایش بتا بده خیالت راحت بشه یه ربع ۲۰دیقه هم جوابشو میدن
روز چندم ازاد سازی گلم؟
صبر کن روز ۱۶ ازاد سازی بزن ک اثرات امپولا رفته باشه
این مارک بی بی هاله کاذب میندازه جاریم یدونه زده بود مثبت شد ولی باردار نبود
مارک مدیکور صورتیا بزن
چرا پخش رنگ. داده یکی دیگه بزن
بنظر که مثبت میاد برو آزمایش بده انشاءالله جواب اونم مثبت میشه🥹
اره عزیزم مثبته
برو ازمایش تیتر بتا بده❤️
این مارک بی بی چکااا میتونه کاذب باشه هاا از ی مارک دیگه بزن انشالله که مثبتههه🥺❤️
اگ زیر ی دییقه اینجور شد اره مثبته مبارکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.