۴ پاسخ

آره عزیزم

اره عزیزم اتفاقا این اشتباه یسریا فکرمیکنن وقتی پریود نمیشن تو دوران شیردهی پس امکان بارداری ام نیس ولی انفاقا برعکس امکانش بیشتر مخصوصا شما که 4ماه زایمان کردی رحمت هنوز فعاله و باز زودتر میگیره

منم پریود نشدم میترسم
ولی مادر شوهر من می‌گفت اگه پریود نشی حامله هم نمیشی

اره عزیزم

سوال های مرتبط