تو ی ۳۵ هفته فشارتون چند بود دکتر گفت نرماله

۳ پاسخ

برای من ۱۱ بود

اها نه من از دیشب دو بار گرفتم ۱۴ بود

فکر کنم تا ۱۲ نرمال باشه
چون من دیروز اول گرفت ۱۳ بود گفت بالائه یه ربع بعد گرفت شده بود ۱۱ گفتن خوبه

سوال های مرتبط

مامان 𝔻𝕒𝕪𝕒𝕟🐣🩵 مامان 𝔻𝕒𝕪𝕒𝕟🐣🩵 ۳ ماهگی
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد