۱۱ پاسخ

من با لیوان اب میدم فقط

نه نمیتونه

من امتحان نکردم
دادی بانی؟
خورد؟

نه هنوز
فک کنم یکسال به بعد بتونن

دختر من ک بلد نیست نی رو گاز میگیره

وا خیلی زوده🥲 لیوان آموزشی من از ۶ ماهگی دادمش

پسر من الانم نمیتونه که

نه پسر من نمیتونه

من امتحان نکردم، ولی از اول با لیوان دادم

از ۵ ماهگی میخوره
اخه شیشه شیر و اینا کلا استفاده نکرد

من تست‌نکردم ولی خیلی دوس دارم بخوره ک‌شیشه شیرو ازش بگیرم

سوال های مرتبط

مامان ارديبهشت مامان ارديبهشت ۱۶ ماهگی
مامان باربد۵،برسام مامان باربد۵،برسام ۱۴ ماهگی