صدک که واسه وزن مینویسین یعنی چی ؟

۱ پاسخ

یعنی مثلاً وزنش از هم سن هاش بالاتره یا پایین تر یعنی رشدش زیاده یا کند

سوال های مرتبط

مامان آیدن مامان آیدن ۸ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سید سبحان 💙 مامان سید سبحان 💙 ۱ ماهگی
مامان تک پسرم💙 مامان تک پسرم💙 ۱ ماهگی
مامان آلوچه مامان آلوچه روزهای ابتدایی تولد