۱۶ پاسخ

خب چطور دلت میاداون الان بچه توهم هست چون تخمک توعه

مادر اون بچه تویی دیگه چون تخمک توعه فقط پدرش شوهر تو نیس

یک سوال ببخشید بابت این کار هزینه گرفتین یا همین طوری دلی انجام دادین

عزیزم شرایط سختیه ولی حتما شماهم به دلایل خودتون اینکارو کردید خیلی هم عالی. ایشالله یه روزم بچه خودت 😍 خسته نباشیییی

خیلی هم عالی به یه پدر مادری که نمیتونن صاحب فرزند بشن کمک کردی الهی خدا برات بسازه ❤️

وای شکمت چه باحاله😍

واقعا چطوری میتونی ۹ماه اذیتو بکشی خودتو اذیت کنی اون درد زایمان بکشی بعد بدیش بره واقعا ارزش داره بعدم چطوری از دلت میشه بدیش بره ۹ماه بکشیش سر دل بعد راحت ازش بگذری

ولی معمولا شوهر داشته باشید این کار حروم نیست؟؟میگی صیغه پزشکی خوندن.خوب خودت شوهر داری چه صیغه ای خوب

واقعا شجاعت میخواد این‌کار 👍🏻

ی سوال بپرسم اگ دوست داشتید بگید
من شنیدم تخمک خانم با اسپرم ی اقای دیگ رو ترکیب نمیکنن بزارن تو بدن زن چون نامحرمن درسته ینی؟

خیلی کار فداکارانه ای کردین هر چقد هم بابتش پول گرفته باشی بازم یک درصد سختی بارداری رو جبران نمیکنه !
ولی شوهرتون نسبت به بارداریتون واکنشش چیه حالت بد باشه دکتر میبره؟یا مثلا کمک حالت هست؟

سوراخ نافت بستس

ای وای چقدر سخته اینجوری 🥺🥺🥺

عزیزمااااا❤️🥲😍خداحفظش کنه برات

ببخشید که این سوالو میپرسم چرا نافتون اینجوری ؟لیپو‌انجام دادید؟

جدایی چرا انشالله میاد دنیا بغلت

سوال های مرتبط

مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری