۲ پاسخ

به من دکتر گفت وقتی غذا رو شروع کردم ۲ هفته بعدش به مرور کمش کنم.

ببلاک ک نه نان ای ار میدم دکتر گفت تا علائم رفلاکس دیگ نداشته باشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی