سرما خوردم چی میتونم استفاده کنم ؟

۲ پاسخ

این شربت عالیه

تصویر

فکر کنم استامینوفن ساده بشه استفاده کرد اما بازم برو بیمارستان یا پیش پزشک که برات خودشون دارو تجویز کنن من که سرما خورده بود ۳ روز پیش شدیدددد، سرفه ، ابریزش بینی ،تن درد حس بویاییم رفته بود کلا فقط استراحت کردم خوب شدم بدون دکتر رفتن سعی کن جای گرم باشی اما نه خیلییی گرم اما سردم نباشه چایی کمرنگ بخور یا حتی اب جوش دوش ابگرم بگیر بعدشم سرتو قشنگ خشک شد که سرت سرما نخوره

سوال های مرتبط

مامان یامین مامان یامین هفته سی‌ونهم بارداری