این شربت عالیه
فکر کنم استامینوفن ساده بشه استفاده کرد اما بازم برو بیمارستان یا پیش پزشک که برات خودشون دارو تجویز کنن من که سرما خورده بود ۳ روز پیش شدیدددد، سرفه ، ابریزش بینی ،تن درد حس بویاییم رفته بود کلا فقط استراحت کردم خوب شدم بدون دکتر رفتن سعی کن جای گرم باشی اما نه خیلییی گرم اما سردم نباشه چایی کمرنگ بخور یا حتی اب جوش دوش ابگرم بگیر بعدشم سرتو قشنگ خشک شد که سرت سرما نخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.